Misiunea noastră

"Punem la dispoziţia clienţilor noştri experienţa noastră dobândită în peste 10 ani de activitate, atât în România, cât şi în Italia.

Considerăm că cel mai mare succes al nostru este acela de a crea un raport permanent de încredere cu fiecare din clienţii noştri".


marți, 26 aprilie 2016

"Soţul italian vrea divorţul, ce drepturi am?"

Ne scrie doamna M. din Italia:

"Buna ziua! Sunt din 2004 împreună cu un cetăţean italian şi suntem căsătoriţi din 2011.

Nu avem copii împreună, eu am două fete majore din căsătoria anterioară, iar el un băiat major de la fosta soţie. În ultimii doi ani aproximativ,  a intervenit o criză în familie,  din cauza banilor şi altor neajunsuri etc.

Ne-am certat anul trecut, s-au rostit jigniri. Am luat hainele şi am plecat în ţară. Înainte, eu lucram la un restaurant, apoi am fost în şomaj.

M-am întors în Italia, încercând să salvăm căsnicia, dar nu mai era nimic ca înainte. Eu trebuie să plec în ţară.  El a zis că o să ceară divorţul, că nu are rost să avem acte dacă nu stăm împreună.

Eu am cetăţenie italiană. Voiam să ştiu dacă pierd nişte drepturi, dacă plec iar în ţară? Eu nu vreau să semnez divorţul.  Măcar să plătească o contribuţie, că acum nu muncesc şi el nu mai îmi dă bani de circa un an de zile".

Răspunde avocatul Geta Lupu:

"Dacă nu aveţi un loc de muncă, vă sfătuiesc să contactaţi un avocat din Italia, pentru a ajunge la o înţelegere de divorţ cu soţul.

Pentru a obţine un ajutor material, "mantenimento", trebuie să dovediţi faptul că nu aţi găsit un loc de muncă sau că sunteţi în imposibilitatea de a lucra.

Oricum, demersurile trebuie începute împreună, trebuie să fiţi la curent cu introducerea cauzei, pentru a vă constitui parte şi pentru a putea înainta pretenţiile în dosarul din Italia".

INTRĂ PE PAGINA NOASTRĂ DE FACEBOOK PENTRU A URMĂRI RUBRICA JURIDICĂ SAU A CERE UN SFAT JURIDIC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu